Auchan Retail Polska, Business Insider

Program Nowe Życie by Auchan!

Do sklepów w ramach akcji trafiły taki marki jak Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, H&M i wiele innych.

Nowe Życie by Auchan

Zaproponowana oferta w sklepach Auchan obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą. Znajdziesz tam takie produkty jak t-shirty, sukienki, spodnie, szorty, koszulki, kombinezony. Ubrania można kupić obecnie w pięciu marketach; Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bora i Kraków Bronowice.

Ekologiczne nastawienie społeczeństw spowodowało, że Polscy klienci i przedsiębiorcy chcą mieć realny wpływ na środowisko. Coraz więcej marek uruchamia projekty dotyczące recyklingu i ekologii. Możliwość kupienia używanej odzieży przyczynia się do dłuższego użytkowania produktów, co sprawia że klienci zaczynają w modzie dostrzegać możliwości dbania o środowisko.

fot. Auchan Retail Polska

Strategia Auchan 2022

Nowe Życia by Auchan jest testowym projektem, który realizuje strategię CSR. Projekt prowadzony jest we współpracy z francuską firmą Patatam. Firma w ten sposób potwierdza swoje zaangażowanie w promowanie zrównoważonego stylu życia.

Sieć sklepów Auchan dąży do osiągnięcia celów:

  • Zmniejszenie wpływu emisji dwutlenku węgla, poprzez ofertę używanych tekstyliów.
  • Spełnianie nowych oczekiwań klientów, poprzez włączenie się w koncepcję gospodarki obiegu zamkniętego i udostępnianie oferty produktów używanych.
  • Odświeżenie oferty proponowanej w hipermarketach, poprzez współpracę ze specjalistami.

Recykling tekstyliów

Nadmierny konsumpcjonizm przyczynia się do wytwarzania kilkuset tysięcy ton śmieci z rzeczy, których używamy. Duża część tekstyliów nadaje się do utylizacji, co może się przyczynić do ograniczenia wytwarzania tak dużej ilości śmieci. Recykling odzieży polega na przetworzeniu ubrań i na ich ponownym użyciu.

Najważniejsze jest to, aby nie wyrzucać starych, nieużywanych ubrań tylko dać im drugie życie. Coraz częściej są spotykane kontenery, w których możemy umieścić nieużywane ubrania, one następnie są poddawane recyklingowi.

Na całym świecie niewielki procent tekstyliów jest poddawany recyklingowi. Jest to trend stosunkowo nowy i coraz więcej marek decyduje się na uruchamianie projektów związanych z ekologią. Polscy klienci coraz częściej chce mieć realny wpływ na ochronę środowiska.

Marki wspólnie z konsumentami chcą dążyć do odpowiedzialnego użytkowania produktów.

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).