NowyMarketing
Pandora rezygnuje z wydobywania diamentów
Pandora stawia na ekologię. Zrównoważony rozwój ma sprzyjać środowisku. Firma chce aby klienci wiedzieli, że środowisko ma znaczenie.
Biżuteria z certyfikatem
Pandora wkrótce wprowadzi do swojej oferty pierwszą kolekcję biżuterii, z której zamiast naturalnych diamentów znajdziemy wyprodukowane w laboratoriach. Nowe diamenty będą imitować prawdziwe, zarówno pod względem fizycznym, jak i chemicznym.
Ta alternatywa jest przykładem tego, jak innowacje mogą replikować procesy natury w zrównoważony sposób. Firma ma nadzieję, że biżuteria będzie dostępna dla szerszego grona konsumentów. Na popularyzację nowej biżuterii na pewno będzie wpływać cena.
Każdy kto kupi „eko” biżuterię otrzyma certyfikat produktu CarbonNeutral zgodnie z protokołem CarbonNeutral. Jest to wiodący globalnym system neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Certyfikat poświadcza, że produkt powstał zgodnie z poszanowaniem międzynarodowych praw człowieka i zgodnie z normami pracy.
fot. Nowy Marketing
fot. Nowy Marketing
Innowacja i postęp
Marce chodzi o odejście od materiałów, które są pozyskiwane metodą tradycyjnego górnictwa. Diamenty powinny być dostępne dla wszystkich, a nie tylko dla wybranej grupy osób. Sztuczne diamenty są świadectwem trwającego programu zrównoważonego rozwoju.
Firma Pandora zapowiedziała, że od 2025 roku będzie wytwarzać swoje produkty z metali pochodzących całkowicie z recyklingu. W ramach działań proekologicznych marka zobowiązała się do działalności przy zerowym bilansie CO2. Cel ten ma być zrealizowany jeszcze przed 2025 rokiem.
Komentarze