Avon, Nowy Marketing

Nowa kampania społeczna Avon

Marka Avon stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów. Angażując się w strategie charytatywne sygnalizują, że klienci, którzy potrzebują jakiekolwiek pomocy są dla nich równie ważni.

Działalność społeczna

Marka Avon aktywnie prowadzi w Polsce dwie duże kampanie, jedną z nich jest Avon Kontra Rak Piersi. Celem jest podniesienie świadomości Polek w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Każdego roku przedsiębiorstwo dofinansowuje tysiące badań USG piersi oraz prowadzi działania edukacyjne, współpracując przy tym z organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem.

We współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum realizowana jest pomoc finansowa na badania USG piersi. Jest to program o nazwie „Gabinety z Różową Wstążką”. W 2019 roku sfinansowano 10 000 badań.

#KażdaZNas

Avon w swojej kampanii zwraca uwagę, że każda kobieta jest wyjątkowa. Sygnalizuje o potrzebach kobiet, które przechodzą lub przeszły nowotwór. Marka chce oddać głos tym kobietom, aby powiedziały one swoją historię na mediach społecznościowych. Został stworzony specjalny balsam dbający o delikatną skórę głowy, który powstał we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej.

fot. NowyMarketing

Wyjątkowy produkt

Przedsiębiorstwo Avon stworzyło szczególny balsam na skórę głowy, który ma pomagać w pielęgnacji. Naturalne składniki mają pozwolić utrzymać odpowiednie nawilżenie.

„Chcieliśmy pokazać, że nasz stan zdrowia nie wykreśla nas z życia i nas nie definiuje, że każdej z nas należy się wyjątkowa troska i pielęgnacja, bez żadnych wyjątków”- mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Balsam do skóry głowy ma być symbolem tego, że każda z nas jest wyjątkowa i ma własne potrzeby. Za każdy sprzedany balsam, marka przekaże 1 dodatkowy słoiczek osobom chorym na raka. Cały zysk z jego sprzedaży trafi na konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi, dzięki której finansowane są USG.

W ramach kampanii „Każda z nas” Avon przekaże 10 tysięcy sztuk balsamu na rzecz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll.      

Komentarze

Drogi Użytkowniku!

x

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Guépar Data i Zaufanych Partnerów firmy Guépar Data do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach firmy Guépar Data i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne i samodzielnie możesz zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić (więcej o cookie w Polityka Prywatności serwisu).