Avon, Nowy Marketing
Nowa kampania społeczna Avon
Marka Avon stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów. Angażując się w strategie charytatywne sygnalizują, że klienci, którzy potrzebują jakiekolwiek pomocy są dla nich równie ważni.
Działalność społeczna
Marka Avon aktywnie prowadzi w Polsce dwie duże kampanie, jedną z nich jest Avon Kontra Rak Piersi. Celem jest podniesienie świadomości Polek w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych. Każdego roku przedsiębiorstwo dofinansowuje tysiące badań USG piersi oraz prowadzi działania edukacyjne, współpracując przy tym z organizacjami zaangażowanymi w walkę z rakiem.
We współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum realizowana jest pomoc finansowa na badania USG piersi. Jest to program o nazwie „Gabinety z Różową Wstążką”. W 2019 roku sfinansowano 10 000 badań.
#KażdaZNas
Avon w swojej kampanii zwraca uwagę, że każda kobieta jest wyjątkowa. Sygnalizuje o potrzebach kobiet, które przechodzą lub przeszły nowotwór. Marka chce oddać głos tym kobietom, aby powiedziały one swoją historię na mediach społecznościowych. Został stworzony specjalny balsam dbający o delikatną skórę głowy, który powstał we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej.
fot. NowyMarketing
Wyjątkowy produkt
Przedsiębiorstwo Avon stworzyło szczególny balsam na skórę głowy, który ma pomagać w pielęgnacji. Naturalne składniki mają pozwolić utrzymać odpowiednie nawilżenie.
„Chcieliśmy pokazać, że nasz stan zdrowia nie wykreśla nas z życia i nas nie definiuje, że każdej z nas należy się wyjątkowa troska i pielęgnacja, bez żadnych wyjątków”- mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
Balsam do skóry głowy ma być symbolem tego, że każda z nas jest wyjątkowa i ma własne potrzeby. Za każdy sprzedany balsam, marka przekaże 1 dodatkowy słoiczek osobom chorym na raka. Cały zysk z jego sprzedaży trafi na konto kampanii Avon Kontra Rak Piersi, dzięki której finansowane są USG.
W ramach kampanii „Każda z nas” Avon przekaże 10 tysięcy sztuk balsamu na rzecz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll.