Kaufland Polska

Kaufland wprowadza usługi pocztowe

Jeszcze do niedawna usługa była dostępna w 100 marketach, ale już teraz kupujący będą mogli cieszyć się nią we wszystkich sklepach w Polsce.

Usługi e-commerce zyskały na znaczeniu

W 2020 roku sprzedaż produktów w Polsce wzrosła o 35%. 74% klientów deklaruje, że nawet jeśli pandemia się skończy utrzyma robienie zakupów online na tym samym poziomie. Stał się to bardzo wygodny sposób. Usługi pocztowe będą się cieszyć coraz większą popularnością, bo 10% konsumentów zamierza swoje zakupy zwiększyć. Związku z tym zwiększy się popyt na punkty pocztowe, nawet w sklepach spożywczych.

Takie usługi cieszą się coraz większą popularnością. Jest to wygodna i komfortowa forma robienia zakupów przez klientów. Sieć chce wyjść naprzeciw konsumentom. Obserwują trendy, konkurencje i nie zamykają się na żadne z rozwiązań.

fot. Kaufland Polska

Komfort klienta najważniejszy

Misją, jaką sobie wyznaczyła sieć Kaufland jest dbanie o klientów i ułatwienie im robienie codziennych zakupów. Dają kupującym dostęp do szerokiego wachlarza produktów. Przedstawiciele firmy rozumieją, że załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu jest wygodne i szybkie. Jak mówi Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska – Dotyczy to także usług pocztowych.

Zauważona została tendencja wzrostowa punktów pocztowych. Tego typu działalności stwarzają również możliwość handlu w niedziele niehandlowe. Prowadzenie tego typu usług jest niezależne od wielkości placówki, mogą je prowadzić sklepy osiedlowe, jak i hipermarkety.

Na dzień dzisiejszy marka nie zamierza otwierać sklepów w niedziele niehandlowe, ale w przyszłości tego nie wyklucza.

Komentarze