NowyMarketing
Google otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny
Google chce się ciągle rozwijać i oferować swoim klientom coraz więcej!
Punkt w nowojorskiej dzielnicy
Pierwszy sklep zostanie otwarty w nowojorskiej Chelsea. Architekci projektując przestrzeń skupili się na tym, aby budynek zachęcał do odwiedzin. Marce zależy na tym aby punkt został ciepło odebrany przez konsumentów, by mogli doświadczać oferowanych produktów.
Zastosowano ciekawe rozwiązania, np. ściana Nest Gallery Wall, na której znajduje się 35 produktów Google’a dla domu o szerokiej gamie kolorów i materiałów, które można dopasować do swojego domu.
Klienci nie tylko będą mogli testować oferowane produkty, ale również mogą liczyć na pomoc techniczną sprzętu od Google’a. Będą realizowane regularne wydarzenia i warsztaty, dzięki czemu odwiedzający będą na bieżąco z nowinkami technologicznymi.
fot. Nowy Marketing
Pokoje
W interesujący sposób zaprojektowano pokoje, w których klienci mają możliwość przetestowania urządzeń Google’a w warunkach maksymalnie zbliżonych do domowych. W symulowanym salonie można przetestować urządzenia Nest, aparat smartphone’a Pixel w specyficznych warunkach oświetleniowych. Natomiast w sali do rozrywki wypróbować można Google Stadia.
fot. Nowy Marketing
Technologia w parze zrównoważonym rozwojem
Dla marki Google kluczową kwestią przy projektowaniu było wykorzystanie ekologicznych materiałów. Oprawy oświetleniowe są energooszczędne, do tego okleina na ścianach jest wykonana z pozyskiwanej hikory, a wykładzina wyprodukowana z materiałów pochodzących z recyklingu.
Google Store Chelsea otrzymała najwyższy certyfikat w ramach Environmental Design.
Komentarze